Alles staat weer op losse schroeven. De chef van onze grootste (25 % !) huurder «Intersys» heeft meer plaats nodig (+ 10 % = 35 %!). Hij was gepikeerd dat we hem van’t vertrek der Shishabar niets verteld hebben. Die 10 % is precies zoveel, als voor onze beide toekomstige Lofts nodig is! Dus hebben we de voorbereidingen v.d. ombouw daartoe, stilgelegd! Want anders vertrekt Intersys misschien helemaal! En dan zijn we verder van huis! Hoewel met zo’n grote huurder het zogenoemde «cluster risk» (Klumpenrisiko!) groter word!
Een andere mogelijkheid zou zijn beide: Yoga + Mentaltrainingslokalen op te zeggen, wat wij ook jammer zouden vinden! Vooral omdat daar voor 2 hardwerkende vrouwen hun hele/halve existentie afhangt!
En overigens huurt «Intersys» bij Ines + Ronny in de ouwe «Schlosserei» waar ik vroeger 15jaar werkte, ook 130 m2, waar ze van af willen! (wegens: te ver/oud + moeilijk!). Dus ik moet uitkijken dat ik niet nog met hun (I + R) ruzie krijg! Een lastige situatie die ik niet nog wil meeslepen in’t nieuwe jaar! Overigens: Wij vieren hier Kerstmis voor het eerst in’t foyer met z’n allen (9)
HAPPY CHRISTMAS everyone + anyway