Kink in de kabel

Alles staat weer op losse schroeven. De chef van onze groot­ste (25 % !) huur­der «Inter­sys» heeft meer plaats nodig (+ 10 % = 35 %!). Hij was gepi­keerd dat we hem van’t vertrek der Shishabar niets verteld hebben. Die 10 % is pre­cies zoveel, als voor onze bei­de toekom­stige Lofts nodig is! Dus hebben we de voor­berei­din­gen v.d. ombouw daar­toe, stil­gelegd! Want anders vertrekt Inter­sys miss­chien hele­maal! En dan zijn we verder van huis! Hoewel met zo’n grote huur­der het zoge­noemde «clus­ter risk» (Klumpen­risiko!) grot­er word!
Een andere mogelijkheid zou zijn bei­de: Yoga + Men­tal­train­ingslokalen op te zeggen,     wat wij ook jam­mer zouden vin­den! Vooral omdat daar voor 2  hard­w­erk­ende vrouwen hun hele/halve exis­ten­tie afhangt!
En overi­gens huurt «Inter­sys» bij Ines + Ron­ny in de ouwe «Schlosserei» waar ik vroeger 15jaar werk­te, ook 130 m2, waar ze van af willen! (wegens: te ver/oud + moeil­ijk!). Dus ik moet uitk­ijken dat ik niet nog met hun (I + R) ruzie kri­jg! Een lastige sit­u­atie die ik niet nog wil meeslepen in’t nieuwe jaar! Overi­gens: Wij vieren hier Ker­st­mis voor het eerst in’t foy­er met z’n allen (9)

HAPPY CHRISTMAS every­one + any­way