Alzheimer II

Deze maand word ik 78. En ik voel me ook zo oud! Dat is in zover niet goed als dat ik me tot nog toe alti­jd jonger voelde als ik was! Niet alleen mijn nieuwe heup heeft zich nog niet geheel geac­cli­ma­tiseerd. Ook de knieën melden zich onder­tussen al meer. Ook van de koud! Ik wil hier de deu­v­el niet aan/op de wand schilderen, maar ’t word tijd; terug te schake­len en warmer te lev­en. Red­den wat er te red­den valt!