Deze maand word ik 78. En ik voel me ook zo oud! Dat is in zover niet goed als dat ik me tot nog toe altijd jonger voelde als ik was! Niet alleen mijn nieuwe heup heeft zich nog niet geheel geacclimatiseerd. Ook de knieën melden zich ondertussen al meer. Ook van de koud! Ik wil hier de deuvel niet aan/op de wand schilderen, maar ’t word tijd; terug te schakelen en warmer te leven. Redden wat er te redden valt!